Lalala

Gröt till frukost och det var supergott!
Idag har jag på mig svarta strumpbyxor, svart tröja med trekvartsärmar och en knallgul midjekjol! Vackert va ;) Hehe Det är iaf sommrigt! Jag ska iaf bara till skolan för en lektion, det är helt lagom tycker jag! :) Så ska jag också skriva lite på projektet kasnke, om jag bara tar tag i det så kan jag ju bli klar snart, varför gör jag inte det är en bra fråga....

Jo, och så har det ju kommit ut nya bilder på dogbytes.se för er som är lite intresserade ;)
Såäre, visst e han söt :]

Det första jag ska göra är att jag ska sätta ut min cykel till försäljning, få in lite cash där e ju inte fel :P
det ska jag göra nu, bussen går ju inte förrän om hela 40 minuter!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0