Jobbdag

Hej bloggen, tyvärr har jag inte kunnat blogga särskillt mycket men jag ska berätta lite.
Idag under första delen av jobbet har vi mest skrivit manus till säljsamtalen. Vekligen tråkigt och jättesvårt!
Mitt manus funkade inte så bra så jag bytte.
Efter klockan 13 fick vi sälja och jag måste ha fått någon väldigt dålig lista, jag ringde nästan 150 samtal och endast 30 svarade. Det var väldigt drygt! Alla andra pratade på och sålde någon hit och dit. Inte jag. Men 5 minuter innan vi slutar, jag börjar på en damlista och vips så säljer jag!
Nu har jag alltså fått denna uppenbarelse efter min första dag. Jag igllar inte män, jag älskar kvinnor! Det är de jag ska sälja till i fortsättningen! sådeså!

Efter jobbet for vi iaf till teg igen och skulle kolla på en soffa men icke sa nicke. Det var någon där redan och dom köpte den, Efter det var det iaf stallet. Min middag blev idag en macka och youghurt! Mums ;)
Stallet gick bra och vi for hemmåt vid halv sju! Jag hoppades att jag skulle få ta det lugnt då men neeej då, då blir jag medbjuden till stan igen. Jorå! Kom nyligen hem! Har tittat på greys! det är verkligen helt superbra :P visst är det de ;)

Blir väldigt hoppigt märker jag men det är för att jag inte har en aning om hur jag ska skriva allt jag ville sagt och då får det bli så. Det kan också vara så att jag vill lägga mig och sova nu så jag skyndar mig lite därför ;)
Imorgon har jag iaf skola igen, då börjar jag 10.35 och har två lektioner!  Så imorgon kommer jag iaf ha en massa tid över för att ta det lugnt! Det ska verkligen bli sjukt skönt!
så vi får helt enkelt försöka höras lite mer imorgon, alltså blir det nog en del inlägg dårå ;)

Ni får sova så gott inatt!
Det ska iaf jag göra!

 Sommar!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0