hopplöst

Hej bloggen! Haft en bra dag idag?
Det har jag iaf, superhärligt väder och vårkänslorna spirar! Tyvärr kom det lite moln som dålde solen ett tag men varmt och skönt var det iaf :)

Annars då? Jo jag har hittat en häst som jag tror skulle passa mig och min mamma bäst, tyvärr köpte vi ulla för fort och nu är det slut på chanser. Rattans! Men gör man ett misstag får man acceptera koncekvenserna. Vi blir nog utan häst snart :( åhh den var ju sååå fin och perfekt!

aja, får  ju snart hem lillen och då kasnek jag kan fokusera på honom istället för att vilja ha häst igen!
Ska snart börja att skriva lite på mitt projektarbete det är ju snart klart :) Och sedan plugga idrottsmedicin, som paus blir det kasnke solning!
I helgen ska mamma bort så jag har stallet hela helgen, på lördag skulle kasnke S komma så jag funderar på att sätta upp ett hinder så hon får göra något roligt :) På söndag blir det nog bara vanlig ridning! Jag hoppas hon inte är lite galen som igår då :)
Vänner på tv och sommar i mina tankar!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0