Hemma!

Hemma efter jobbig dag på jobbet.
Jag är så sjukt trött efter att ha jobbat mellan nio och fem med en tutande i mitt öra och massa hemska människor på telefonen. Visst, alla är ju självklart inte så jobbiga och arga men majoriteten är inte så glad att höra från en iaf...
Idag har jag iaf sålt 7 st lotter så det blir ändå lite pengar jag får nästa månad! Det ser jag verkligen fram emot!
Det kommer nog bli en tidig kväll idag också, jag behöver verkligen få sova ut imorgon så det är skönt att inte jobba iaf!
Sen är det ju också min broders födelsedag så vi får förhoppningsvis gomat och massa fika!
Hoppas på en skön och slapp dag iaf!

Imorn ska jag också till stallet och rida ulla och fixa allt, vi får se hur det går men jag tror nog att det ska gå bra! så svårt är det ju inte  och det kan vara skönt att få komma ut lite i friska luften och rida igen! Det tror jag säkert kommer bli bra!
Helgen kommer ju tillbringas i pite för en kurs. Kursen är ju endast på sööndagen så på lördagen blir det bad och mat på kvällen, kanske något spa eller annat, det får vi helt enkelt se när vi kommer dit! Ska bli kul iaf, jobbig men kul :D

Nu vet jag inte vad jag ska göra, kunde städa rummet eller något annat nyttigt men det känner jag inte riktigt för. Det enda jag har lust med är att inte göra någonting, med en godispåse. Kanske ska gå på kiosken och köpa lite götta? Tyvärr är det ju torsdag så det är ju egentligen fel dag, men jag kasnke kan skylla på sportlovet? och till påsk åt jag ju inte så mycket godis, så jag har lite att kompensera haha ;)

Nä, nu ska jag zappa runt på min tv :P
Vad blir det ikväll för er då?
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0