Hem, ljuvliga hem!

Äntligen! Nu ska jag ta och sova en liten stund efter middagen och sedan blir det stallet!
jag är så trött att jag ser i kors och det är inte roligt! Det var jobbigt att köra bil hem men det gick ändå fort :)
Låg bakom en racerbuss som jag är helt fascinerad av!

Imorgon ska jag gå upp tidigt igen, för att åka in till stan för att köpa balbiljetter, får jag ingen blir jag purken. Eftersom jag inte fått någon sovmorgon på hela veckan såg jag fram emot den imorgon iaf, men icke,  Dumma, dumma bal. Jag har nästan tappat lusten att gå... "Men vad är väl en bal på slottet? " Jag måste ju gå.

Nya bilder ¨på sötvalpen Joey, bara ca en månad kvar innan han kommer hem! Det ska blir jätteroligt! I cant wait :P
Så ni går väl in på dogbytes.se och kollar in min lilla goding ;)
Nu- sömn, sen får vi se vad som händer. Jag ska INTE missa ridsporten idag som jag gjorde både igår och i förrgår :(

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0