Hej alla tappra!!

Jo jag har ju nu kommit till sthlm men har inte haft tid att blogga.
Bussen gick väl ändå okej att åka. var jättetrött och det fanns inget internet på bussen :( det var fan inte kul alls :(
Jag kom fram iaf, till synes oskadd och fick direkt komma hem och sova. Det var så sjukt skönt och jag vaknade inte förrns vid elva ochklev upp och åt frukost :D
Efter det for vi direkt till båten och sen dess varit där ute. Dock sol och typ 20 grader varmt så jag ska inte klaga! Har kanske fått lite färg ändå :) gick i linne och uppdragna mjukisar och svettades för det var så varmt.
Tänk när värmen äntligen kommer till ume också :P
Hem vid 17 för att käka mat.
Sen robinson, film och slöa tills nu.
Hoppas ni förstår min bloggtorka. har helt enkelt inte haft tid till sånt!

Imorgon blir det samma sak, båt hela dagen och sen ut på resturang på kvällen. Tyvärr inte så bra för bloggen men jag ska försöka skriva på kvällen iaf :)
Nu ska jag snart sova, jag är trött efter att ha städat hela dagen måste jag säga. Huvudet bultar lite grann också, den försvinner nog till imorn.

Så hörs vi imorgon också, tills dess, vad har ni gjort idag? :)

 sommar 08 i båten

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0