Hej alla glada som läser min blogg!

Sitter på skolan och bara gör ingenting, låter väl ändå rätt okej, eller hur? ;)
Det är ju så att jag, mot alla ods tvingade mig upp ur den varma sängen imorse och tog rätt buss!
En fredag utan sovmorgon, stolt och oerhört trött!
Snart är det iaf lunch som kasnke ger mig lite extra energi! man kan ju alltid hoppas iaf!

Annar då? Jo, jag får typ ångest varje kväll om olika saker, hit och dit. Vill redan byta jobb och har knappt ens börjat :S Va fan har jag gett mig in på? Det är inte rätt väg för mig!
Så om ni har ett jobb till mig så hör av er, annars får jag helt enkelt hoppas att jag står ut... Till sommaren iaf!
Ska söka till preem och ica igen, och hoppas att allt ska fungera!
Det ser annars ganska mörkt ut, tycker jag iaf!

Som sagt så satte jag ju ut min cykel på annons igår och yes jag har fått napp, så på måndag kväll vid 18 kommer det en och ska titta, hon var tydligen väldigt intresserad av den. Det skulle innebära extra pengar i kassan vilket man verkligen inte säger nej till!
För jag måste ju säga, jag har aldrig varit så rik som jag är nu, men på samma gång aldrig kännt mig så fattig och som pengarna inte räcker till! Stor utgift väntar och det kan jag inte bara bortske från.
Men, jag tycker fortfarande att det är värt det ;)
Min måndag kommer alltså att bestå av tvätt och fix med cykeln. Bromsen måste bättras och jag har ingen aning om hur, hoppas k kan hjälpa mig med det.

Ikväll kommer pappa, eller idag. Det ska bli  nice, vi ska även fira lillebror ikväll med tårta och gott! Åh vad jag längtar! Det var så länge sedan jag åt tårta ;) hehe. det kommer nog bli en väldigt tidig kväll också, eftersom jag gick upp tidigt imorse så är jag mer trött än vanligt, tråk att jag inte får sova i min egen säng inatt :(

Hela dagarna, varje minut går jag runt och mår illa, det känns inte kul. Speciellt när man sitter på bussen, då blir illamåendet dubbelt så stort och verkligen påtagligt! Hoppas att det bara är hunger för då går det över om typ en kvart, då vi har lunch. jag längtar, men det fattar ni nog ;)

 Är sugen på en till tatuering, men vad?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0