Gratis sidor

Hej bloggen!

Jag har tidigare inte varit något för gratissidor och sådant men jag bestämde mig för att testa en sida och se vad det var.

Det jag har hittils testat heter gratis5.se och där kan man tjäna ihop till presentkort lite överallt ( ett exepel är nelly.se) Det enda man gör är att klicka in på olika sidor och därför också få poäng. Jag har tjänat massa poäng genom att endast klickan mig in på olika sidor!!

Ett erbjudande tänkte jag ge er, anmäl er på
denna länk och få hela 75 poäng i starten! Då är det inta alls långt till presentkortet. Perfekt tillskott för en fattig studentplånbok som ändå vill få nya grejer!

Jag tycker ni ska pröva, det är så enkelt och ingen reklam! :)

Länk ->
Gratis5.se


Vad gör ni nu då?
Jag tittar på hockey och csi!!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0