götta

Hej bloggen!
Nu har jag lite tid till the dator igen!
Idag har jag varit i stallet och ridit ulla, hon var lite jobbig och var stel och ostadig. Det måste bli bättre så jag får helt enkelt rida lite oftare! Annars gick det väl okej, fast jag kände mig väldigt dryg i huvudet!
Efter det blev det massa annat, bland annat städat, fikat och sovit.
Sen har jag varit inne på diverse sidor och vill köpa!!
Skor, kläder jag vet inte vad... Blir bara sugen ;) Tur att jag har ett presentkort på hm som jag kan använda! Då får jag iaf ut lite av det här..., och lite nya grejer behövs verkligen i min garderob! Måste rensa ut allt jag inte använder och köpa nya grejer! Det är bara sååå nödvändigt.

Till middag åt vi mat, men inte vilken mat som helst utan tacos! gott var det men jag orkar aldrig mer än bara en! :S
Så har jag nyss fikat tårta och bulle!
Jag har också hunnit med att städa min toa, visst e jag dukti ;)
Rummet ser fortfarande kaosaktigt ut så jag måste fortsätta :(
På fötterna har jag mina assnygga klackar som jag måste gå in = skavsår imorgon! HAha
Nu ska jag fortsätta att städa klart och sedan bara slappa ikväll, klckan 23.40 är det ridsport på tvåan tror jag! Det får jag icke missa ;)

Joey är hela 3 veckor och 2 dagar och han växer så det knakar!
Han har blivit så stor och söt nu!





Bilderna kommer från dogbytes.se, Magdalena Bengtson

visst har han blivit stor? Han e den svarta till er som inte vet ;)
/S

Kommentarer
Postat av: mox

Varför känns det så rätt när din doggie heter Joey ? ;) :b

2009-04-17 @ 22:24:00
URL: http://mox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0