Gokväll

kvällen blev inte som tänkt men den dög ändå med massa mat, tårta och götta. Nu kan jag lova att jag är full i magen och sugen på mjölk! Har fått undan alla synsliga saker från mitt rum nu, så ska jag bara damsuga och damtorka, men det orkar jag inte nu, surprice ;)
Jag är sjukt trött så jag ska nog bara gå och lägga mig! Eller ska jag kasnke färga mina ögonbryn innan? 
nja vi får helt enkelt se... vill ju vara vaken och se ridsport ikväll!

Jag är sjukt taggad på maj men har lite ångest, det är ju bara en månad kvar, gosch va spännande :D
En annan tanke, om jag nu inte kommer in på mitt förstahandsval på universitetet och flyttar till ske-å, hur ska jag klara av valpen då? Shit, det gäller att växa upp fort som skrutt. Det jag känner är att jag är för ung och barnslig för att ha ansvar över någon annan, jag menar, visst det är bara en valp men jag vill ju vara en bra matte.
Jag tror det, att jag kan växa upp och ta det ansvaret när jag måste. Resultatet får vi se.
Drömde värsta drömmen inatt, att valpen var värsta galna skeletthunden när jag fick hem han.
Benig, smal och med hur mycket bus och hyss för sig hela tiden. Galen rent utav. Aldrig en lugn stund.
Sanndröm eller bara mina värsta tankar? Hoppas på det sistnämnda.
Jag tror, eller vet att allt kommer bli bra. Bara jag inte har alla emot mig.
Jag vet att det inte är det smartaste draget jag gjort i mitt liv, men jag lovar er, jag kommer göra värre beslut som ni kan klaga över ;)

Tror ingen orkar läsa den hoppandes och förvirrande text ovanför, och allra minst förstå något.
så kort och gott: Jag längtar nervöst tills valpis kommer hem!


foto: dogbytes.se, Magdalena Bengtson

Nu ska jag göra mig iordning och lägga mig i sängen och slappa!
Kram på er!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0