Fridaay

och nu är den efterlängtade helgen hääär!
and i love it, Hade tänkt att gå och sola nu innan kvällen kommer igång och sen blir det filmkväll eller hur det nu blir, det får vi se! Det ser jag fram emot iaf! :)

Först ska jag se till att skriva klart mitt projekt och bli nöjd nån gång... Det är bara att skicka in det alltså!
Imorgon ska jag dra med sofie tills stallet, kasnke sätta upp ett hinder och låta ulla få det lite roligt! Det känns faktiskt jätteroligt så det ser jag fram emot! PÅ söndag har jag inga planer än, Kanske bio på lördagkväll eller söndag, det återstår att se!
Jag skulle iaf vilja se män som hatar kvinnor har hört att den är riktigt bra men ändå hemsk.
Jag har läst boken för ett bra tag sen så jag kommer ihår lite grann men långt ifrån mycket. Så jag ska försöka övertala min biodejt att det är filmen att se ;)
Helgen är alltså väldigt oviss, det enda jag vet är att jag har stallet både lördag och söndag!
Kanske kan jag lura med mig sofie båda dagarna ;)

Superhärligt väder ute också!
Men först måste jag ladda min ipod och lägga in bilderna från kameran till datorn!
Sen blir det ut i solen och sola :D



/S

Kommentarer
Postat av: mox

DU MÅSTE SE DEN !!!!!

Den är svinbraa ;D

2009-04-24 @ 21:33:19
URL: http://mox.blogg.se/
Postat av: mox

Fast den är ganska äcklig :b

2009-04-24 @ 21:34:12
URL: http://mox.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt fin bild på dig =)

2009-04-27 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0