Fredag

Hejbloggen! Hur står det till?
Hos mig är det ganska bra, jag satt och skrev projekt till sent igår, inte för att jag har så mycket att skriva men jag blir aldrig riktigt nöjd med den!
Idag ska jag sortera och fixa min ordbank och sen får jag helt enkelt vara nöjd, jag måste vara nöjd.
Dock känner jag på mig att jag inte riktigt fått in allt det viktigaste och det kommer resultera i ett sämre betyg än det jag hade hoppats på. Den som lever får se, vi håller väl tummarna för höga betyg ;)

idag, ska jag in till skolan och dansa vals och bugg :P Jag ska vara tjej denna gång så jag lär mig de stegen också ;)
Måste träna inför balen ju! Efter det är det engelska bok redovisning, jag har läst the catscher in the rye. Vet inte riktigt vad jag tycker om den boken. En väldigt speciell bok minsann!
Tillbaka hem och då ska jag såklart skriva på mitt projekt! fixa och trixa, men inte hela kvällen. Det är ju faktiskt fredag idag! vad ska ni göra idag?


Nu ska jag ladda min ipod och gå på en prommis med vovven i det vackra vädret, först äta frukost och torka håret efter duschen :)

Kram på er
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0