Fel

Ja ni såg säkert att det blev ett litet fel i sista inlägget. Det var nämligen meningen att produceras igår men så blev inte fallet, tror ni kan ta det iaf!
Nyss kommit hem igen efter vattengympan och jag är helt slut i kroppen, synd att jag ska upp tidigt imorgon. Då måste jag gå och lägga mig tidigt ikväll! Inte mig emot!

Sitter på jullovsvägen och tittar på ugly betty nu men det blir nog någon film lite senare och bara slappa!
Imorgon jobbar jag mellan 09 - 19 eller 20 då ska jag banne mig sälja fler än idag! Idag fick jag bara iväg två enkla och en dubbel, på tok för lite!
Minst sju st imorn då? Jajjemensan! moneymoneymoney :D
Nu ska jag ta och titta på film!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0