Engelska

Vill inte, vill inte, vill inte!!!

Sitter och skriver engelska film recenssion och jag fattar nada... completly nada och jag vill bara bli klar.
jag såg filmen ja. Men jag har jättesvårt att skriva ner något vettigt. alla andra verkar ha asmycket att skriva och har typ redan skrivit en a4a. inte jag. Själv har jag skrivit typ 5 meningar och vet inte hur jag ska fortsätta. hur dålig är inte jag på en skala? ÅÅÅÅH det är ju verkligen så frustrerande. Vi har bara den här lektionen på oss och det hade ju varit roligt att få till ett bra arbete någon gång. jag får bara erkänna G i engelska C!

Måste också skriva att jag börjar få riktigt fina naglar (för att vara jag iaf)
Inte dåligt! jag har målat dom varja dag för att det inte ska fransas upp och jag ska börja bita på dom igen!
Hoppas verkligen att jag kan hålla detta ända till balen och studenten. Då kasnke jag har ännu lite längra och finare naglar ;) om jag känner mig själv kommer jag så snart jag glömmer måla på naglarna att bita upp dom igen. tror jag ska gå och köpa ett eget nagellack som torkar fort. som itne är så segt.... Så får mamma ha sitt nagellack ifred :P Då ska jag bära med mig det hela dagarna och så fort det börjar fransa sig ska jag måla. tillslut kanske jag lär mig att inte bita längre och om jag vänjer mig vid att ha långa naglar blir det nog också enklare att hålla sig från att bita!!
Gaah jag hoppas verkligen det!

Idag är det tisdag som sagt. Vi har prov som känns ändå helt okej!
Ikväll är det vattengympa och Pengar ;)
Onsdag ska jag jobba hela dagen, från klockan 13 (om jag får låna bilen) till klockan 21, om jag inte går tidigare!
hoppas det går lika bra som förra gången bara! Vill ju att det ska vara värt det :)

Nu har iaf engelskan slutat och jag har idrottsmedicin nu!
Sen lunch, prov och matte!

Hoppas ni får en bra dag
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0