Det klantigaste.

Hej bloggen, jag har just gjort bort mig BIGtime!!!!
Jag har råkat radera all musik på min dator. Inga problem kasnke ni tänker, det är ju bara att gå in i papperskorgen och ångra. jo det är såhär att jag vet inte när jag gjorde det och min papperskorg är tömd.
Det finns inte kvar. Jag har sökt igenom HELA min dator på jakt efter musik men nej, endast itunes och eftersom de andra låtarna är borta kan jag inte spela de låtarna.
PANIK! vad ska jag göra? fildelningen är olaglig, alltså kan jag inte ladda hem, jag vill inte köpa en jävla massa skivor.
Hjälp mig! Ni vet ju, man klarar sig inte utan musik!!!!

Jag är världens klant, sämsta dagen på länge och nu detta, toppen på isberget.
suck.

/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

återställ datorn till ett tidigare datum. Så ångrar du allt du gjort efter det datumet .

2009-04-27 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0