Dåliga uppdateringar!

JO, jag vet.. förlåt! Men jag har faktiskt en riktigt bra anledning, om ni bara vill lyssna....;)
Se vad jag har gjort idag:

Skola: 08.20 - 12.40
Jobb 13.00 - 21.00

Är jag ursäktad? Hoppas det! Men nu är jag äntligen i tryggt förvar och jag längtar till sängen som jag aldrig gjort förr!
Imorgon blir det funfun och på fredag buss mot sthlm.
Funderar om det är värt för bara 500 kr. men jag antar att det ändå kan vara värt det ;)
Tyvärr blir det inte så mycket mer än såhär heller, för jag har faktiskt inte ätit mycket till middag idag och hungern tar över!
Men vi hörs imorgon istället, så får vi hoppas att ni haft en bra dag idag :D

Kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0