plugg, plugg, plugg och blogg!

Sitter och myser i min säng, med min stora kudde och duntäcket! MYS!
tv:n är igång - navy CIS :P

borde verkligen plugga massage till imorn, men jag kan inte! mina tankar vandrar hela tiden bort till annat.
Men det känns bra, jag är mätt och nöjd, vi åt chilli con carne med rostat bröd idag!! jag älskar det! zigge pigge fick slicka tallriken, så han var riktigt nöjd han med!
Jag har fått en stor låda och en massa trådar som jag måste gå runt och bära på, det skaver och är obehagligt, men vad gör man inte för att få veta!
Sitter och kollar runt på lite andra bloggar samtidigt, definitivt roligare än plugg. Det får helt enkelt gå som det går!

jag känner mig glad av någon konstig anledning!
men, ska inte tänka för mkt över det, he e ju ba å go with the flow!!



Min myshund!!min söta mysvovve!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0