Jobb!

det har varit en nice dag.
och imron är vi lediga! det sk abli sjukt skönt!
fick även igen vårat naturprov. 47.5 oh MVG var 50.
Jag är supernöjd, men lite arg på mig själv att jag ska få så bra poäng genom att inte ens öppna boken, tänk om jag hade pluggat. DEt ärr lätt att vara efterklok.
Jag och andreas har skickat iväg en massa ansökningar till hurtigruten nu! och räknat ut hur mkt cash vi kommer få efter skatt om vi får det. WOW säger jag, vill ju inte att ni också ska söka och ta mitt jobb när ni får veta hur bra det e ;)
Vi ska ringa dit imorgon och kolla upp lite grann!

SKa jobba om 20 min så jag borde klä om och fara dit, men det är så jobbigt!! mitt huvud bultar!
Är ledig imron så det blir nice med sovmorgon, ridning och lite plugg!
EN VECKA TILL18!!!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0