"I wanna be made"

Sitter hemma, på min säng med datorn i knär och pojkvän på telefon!
Dagen har varit okej, men först ska jag berätta vad som hände igår!
H berättade att han skulle dra och hjälpa sin far i några dagar, så jag skulle inte hinna träffa honom, det blir typ tre veckor utan att jag skulle få träffa honom då!
jag blev inte så glad!
men runt kvart i ett i natt får jag ett sms att jag ska öppna min ytterdörr. vem står inte där ute då!
JOOO min söta H har kommit hem igen!! även om det bara är över natten så blev jag superglad!
Men nu har han farit igen, det gick väldigt fort. men det var det värt!!

Idag har jag varit så sjukt trött så jag vet inte vad. Först engelska och filmkunskap, inte så jobbigt, dock prov efter, naturkunskap, kemi. TRÅÅÅK!!!
men jag hoppas det går bra iaf!
håller tummar får bra betyg och jobb på hurtigruten ;)
Norway here i come!!

 jag vill ha sommar 2009!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0