fredag - HELG!!

AH, vilken dag! det började med att jag inte får duscha så jag längtar verkligen tills den här maskinen är borta!
Första lektionen var iaf massageprov,  huvva! men jag tror jag gjorde bra ifrån mig! hoppashoppas på bra betyg!

Lunch och eftermiddag, så for jag hem tidigare för att jag inte mådde bra,jag har så satans ont i rygg mage och huvud. Orkade bara inte att sitta där längre!
Dock så måste jag fara och rida idag, känns inge kul nu men ett måste är ett måste! hon e ju söt så jag klarar det nog! :)
imorgon blir det att anmäla jobbintresse på hurtigrutten med Andreas och sen på kvällen blir det mys med folket!
På söndag är det dressyrtävling, Mira är väl inte riktigt igång eller något, men det ska nog bli roligt iaf!

sen ska det bli storstädning på mitt rum, damsuga, damtorka och skura. Duktiga jag!!

min bäbis Mirabäbisen!! <3

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0