Engelska!

Jag är död! fullständigt slut!
mitt huvud bultar ochc jag kan inte prata utan att sluddra!
gårdagen tog ut sin rätt!
men det var det värt! älsk kom förbi runt ett igår kväll/dag morse.
det var så mysigt att äntligen få mysa i hans famn igen, för nu far han iväg igen!

 Kärlek <3

Ändå så drömde jag världens äckligaste dröm inatt och jag blir helt hispig när min mobil ringer!
jag drömde att jag blev förföljd och bhotad av en kille, gubbe what ever!
han ringde typ hela tiden och förföljde mig så jag inte skulle kunna gå till polisen. Det var HEMSKT! när väckarklockan ringde i morse fick jag typ panik!
NÄ det var inge kul!

Nu sitter jag på engelskan och försöka ta reda på canadensiska nyheter från idag, sportsnyheter. Lättare sagt en gjort.
hellre det är gramatik och skit...
Idag slutar jag typ halv tolv, Ha sug på den du!!!
eget arbete hemma på psykologi och religion, det kan dom glömma, jag ska hem och rida och sova!! och äta min stora toblerone jag vann på tävlingen igår.
Har jag skrivit om det? jag tror inte det!
Vi hade en klubbtävling i dressyr igår. DEt gick väl inte så bra, är verkligen inte nöjd.
+ Att jag är arg att kärringen bara gick på form och inga vägar på en liten klubbtävling, dålig stil tycker jag. Visst om det är regional eller någon men våran lilla skit tävling, GLÖM DET!!

Aja slutar nu, hörs senare!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0