Tjenixen!

Jag skrev nyss ett lång inlägg hur helgen hade sett ut, vad får jag för det, jo det försvinner!

i alla fall, i går hade jag en ganska skön dag! gick upp vid 09.40 och for till stallet och fixa, sen stan  - urf och nationella hoppklasser!
Lotta schultz!  och hennes häst calibra (som hon tävlade i os i peking med) skulle vart med och tävla men Bröt käken inatt, hur nu det kan hända :S hemskt!
Jag och mamma tittade på en 130 klass och sen for vi hem!
rida Mira - träningsvärk i hela kroppen idag, great!
sen snabba mig hem och duscha och iordning till kvällsaktiviteter!
middag på Eurasia och Patrik 1,5 på bio med ponnytjejerna!
So great!

Idag skulle Andreas komma över nu på morgonen så vi kunde fixa ansökan til Norge, men han blev inte av, snart ska jag till stallet och göra iordning till tävlingen i dag! träna på dressyrprogrammet, rida, smörja grejer.
Först -> mannagrynsgröt till frukost!! Det är gött!!

Miris och jag på dressyrtävling i sika!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0