vattengympa och simpson...

så var ännu en dag över, skönt! orkar inte en minut till i den syrefria tegel slash trä byggnaden. Buuuuu...
kommer inte ihåg vad som har hänt idag, åkte buss dit, lektioner, åkte buss hem datorn och sen jobb.
Satt på matte idag, ojojoj vad jag önskar att jag aldrig hade valt den kursen, visst är det bonuspoöng när man söker till högskola och massa sånt men komigen! om man inte klarar kursen betyder ju dom poängen ingenting.
Sen är jag allmänt less på mina föräldrar som ska hålla på och bråka på mig hela tiden, visst... mitt rum ser ut som värsta bombnedslaget al la hiroshima men vadå, dom behöver ju inte vara här inne!
jag SKA städa - nån gång...

imorgon blir det att sitta på nationella skrift hela dagen. Adjö sovmorgon, saknar dig redan!
annars så ska jag berätta en grej! jag är så stolt över mig själv!
innan jobbet var jag super godissugen, tog med min plånkan för att efter gå förbi och köpa lite onödigt sötma. Men träning, jag säger ju bara det, underbara träning. Suget försvinner på en gång och istället gick jag in och köpte en "bananas are for monkeys" gainomax. hör och häpna, duktiga lilla jag!

imorgon får jag träffa H igen! snart helg igen!
utgång med brudarna på fredag :D sweet!
vad är på tv nu? vad ska jag göra, städa? neee palla, vi får se, njuta av att slippa plugga :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0