Ulk

sitter i ske-å och ska just gå och lägg me!
vi har suttit och lyssnat på jeanette hela dagen, teori blandat med roliga lekar och prat!
det har varit en roooolig och intressant dag. vi har nu kollat in varandras hästar nu! och alla människor e trevliga!
sen blev det lite bil runt i stan med skön allsång från mig och S! den andra S fick sig ett gott skratt!!
haha!!

nu ska jag sova i hotellets mysiga rum! i den lilla sängen! och tänka på imorn, vi har frukost klockan halv åtta! måste alltså sova typ nu!

vi hörs imorn!! sak försöka ta bilder och lägga ut imorn :)
fortsätt läsa min blogg allihopa! även fast jag inte uppdaterar så mycket nu!! :)

pussar
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0