trouble!

dagen har varit lååångsam!
höll på att försova oss till frukosten, men mat fik vi iaf! massor med mat!
det känns som om det enda vi har gjort den här helgen är lyssnat, ätit (fikat) lekt lekar och sovit.
ändå är jag tröttare än innan helgen, jag som verkligen behöver helgerna till att vila upp mig!!
just nu känner jag mig bara sviken och arg. vet inte vad jag ska göra åt det! jobbigt!!!

måste ju berätta vad som hände på vagen hem också!
vi hade ju lånat min mormors bil att köra till ske-å med! tur var väl det!! iaf så hade vi kört ända från ske-å till robban för att byta bil, hemmet lockar! nej, biljä*eln startar inte. tillslut får vi igång den, vad tror ni då händer, på e4an, just innan sävar. Det börjar lukta nånting, och bilden slutar ta poå gasen, just innan en p ficka tuur, för oljelampan tändes och batteriet dog... det var bara att rulla in sista biten ( inga bilar barkom som tur var) och ringa hjälp.
det tog en halvtimme innan någon kom och bogserade oss hem.
Svinkallt eftersom bilen inte riktigt kan hålla värmen och utan lampor och radio som båda dog rätt snabbt. vi satt iaf och åt kakor, skrämde S och spelade kort. På vägen hem slocknade till och med varningsblinkers på min bil. Där vart jag bogserad på e4an (110 väg) i mörkret och snöyran utan lampor! lycka - NOT

nu måste jag skriva massa på religionen så den blir klar till imorgon! vill bara sova!

du får mig att ångra mitt val!

hörs ikväll (kasnke) :)
/S


Kommentarer
Postat av: Syrran

dax att kænna sig glad å inte hela tiden arg å besviken? just asking ,)

2008-11-24 @ 08:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0