Tisdag!

Hejsan, sitter här på mitt JÄTTE stökiga rum och mår allmänt dåligt!
huvudvärken vill inte ge med sig och det käss som jag ska få ett psykfall snarast, så ring för guds skull psyket redan nu så dom hinn hit!

Det blev väl inte tisdagen som jag hade förväntat mig kan jag minst sagt säga.
hela dagen har jag gått som i en dimma, visste väl att jag skulle ha kört ner i sjön istället för att ta bron.
kunde inte ta hand om vattengympan ikväll, blir ändå skönt att få slippa idag!
istället ska jag, dricka mig skitfull, städa mitt rum och somna till det amerikanska valet : Mccain eller Obama
låter väl som en trevlig kväll?
vi kasnke ses imorn om jag orkar resa mig ur sängen!
jag citerar vad-han-nu-heter

"det är tuffa tider"

med det, adjöss

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0