there is, it is, there are!

Hej!
sitter på engelskan denna jobbiga måndagmorgon! imorgon är det bokredovisning men jag har inte läst ut boken, ops!!
jag får imrovisera helt enkelt!
Sitter framför datorn och vi har fått individuella övningar att öva in, listan hos mig JA!
jag vet att tempusskillnader och oregelbundna verb inte kasnke är så svårt för en del smarta jävlar men det har som aldrig gått in i mitt huvud, jag kan läsa och prata lite grann och det får för tusan räcka! nästa gång ska jag nog bara låta fantasin flöda och sedan lämna in den til någon som kan rätta och ändra! MVG? haha det hade varit en ganska stor överraskning! fast inte lika stor ifall jag på något sättt klarar matte C. Jag har väl itne alltid haft det lätt, fick jobba rätt hårt med allt det där i högstadiet, men kom igen, varför fattar jag ingenting?
Jo det är ju bara att tta mitt första IG och se missnöjd ut, för vad mer ska jag göra? jobba aset av mig? ska försöka ;)
det är framtiden som får utvisa :P

Ikväll blir det att skriva engelska redovisningen och städa rummet, det är erkligen inte nådigt!
sedan sak vi ju visa Mira ikväll också! i hoppningen, lite nervös men jag tror att hon ska kunna klara henne! hon var riktigt fin igår faktiskt! sedan blir jag helt ensam ikväll, lika bra det men jag vill ju inte för det....

ja just! kasnke ska jag ringa min körskolelärare? hade han ju inte i så många lektioner men iaf, kasnke skickar ett mail, för jag glömmer ju hela tiden! ska göra det nu! sen plugga lite till, bläää!!!
låt mig få tisdag em NU! :D

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0