Stenröv och dammråttor

Efter att ha suttit i en stor aula en hel fucking jävla dag så ja, visst så har jag min en stenröv... vilket självklart inte betyder fast och vältränad. Nej det betyd att jag den är ojämn, grå/vit och ingen känsel finns kvar!
vilken dag!

Skriver iaf klart min lilla miljöhistoria tills klockan blivi just föra halv två. får skjuts hem... lite bråk, bli sams och sedan städa rummet. Det har tagit 3 snart 4 joliga timmar att få bort kläder och dyligt, alltså bara damsugare och damtrasan kvar att ta fram då! Det säger ju sitt när det sak ta upp mot 5 timmar att städa ett rum på 10 kvm. det var INTE rent...
dammråtorna var stora som fotbollar och fanns på varje ledig yta som inte ockuperades av kläder. Dom ska snart väck. mohahaha.

Dock ska jag nog börja städa rummet lite mer ofta, dels för att jag hittade massa rolig och dels för att det känns lite pinsamt att ha nästan ett år gamla bussbiljetter på sängbordet. hm...
funnytimes imorn - NOT
skola och kanske gym då, det skulle ju kunna vara riktigt nice! bara få svettas ut lite äckliga bakterier och sedan bubbelbada bort mjölksyran - gymmet here i come!

back to städa för H kommer snart tillbaka och han bli inte glad om han ser mig framför datorn, hemska tanke asså!
håll tummarna att jag inte dör av kvävning, dammråttorna är så stora!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0