söndagkväll

Tjo!
 har nyss varit i stallet, kallt som attan är det ute! eller egentligen inte, det är ju bara 4 minus men vadå, jag har sommarkänslan kvar i kroppen och då är 4 minus väldigt kallt! Tog Mira direkt från hagen hon red med täcken och hackamoore, det var nice!
Idag till middag var det stuvade mackisar och fläsk, gottgott och gott! tror nog jag ska gå och ta en till portion!

Varför ska helger gå så himla fort? fredagkväll är bra, samt lördag morgon fram till klockan två! men sen går det bara neråt, fort neråt. och nu, nu är det söndagkväll och jag har nått botten. ska gå och duscha nu! och dränka mina sorger i varmvatten! 
kom på att jag skulle ha gjort en engelskauppgift till imorn, meeen det får vänta, hur viktigt kan det vara?
toodles

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0