sömntuta

Jobbig dag på skolan! ni läste väl vad som hände imorse med all kalabalik och ilska.
skola måste ändå vara så sjukt jobbigt men ändå det bästa man gör, hur det nu hänger ihop, men i skolan kan man ju iaf sova på lekitonerna, som jag... på psykologin!
skönt!

skickade iväg ett svar på Mira igårkväll, ska snart gå in och se om jag fått svar, hoppas!
och förhoppningsvis ska jag rida lillflickan ikväll igen! Vem det nu är som köper henne - lyckostar!
aja jag får väl bara vara lycklig över de år jag fick med min ängel, älskade Mira!
nationella på onsdag så jag får inte min sovmorgon, det suger för det är ju de enda jag ser fram emot på veckorna
6 veckor kvar

jag har fått panik, juni 2009 är det slut för mig, då måste jag fixa jobb, då måste jag käna pengar, då blir jag arbetslös.
tagga studenten men ändå inte! ska nog planera in en lång semester så jag slipper tänka på det! och ta igen lite energi som skolan sugit ur, vettu, he blir nog nice ;)




Hästhoppning nu! svt 24

kärlek på er
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0