so what?

vaknade, åt frukost och tittade på när oprah komosterade. det e ju bra men inte allt för intressant! ligger och väntar på att min huvudvärk ska lossa så jag kan städa rummet och plugga! väntar på en till men han verkar helt gone! jaja, föresten måste bara berätta min bisarra dröm inatt/imorse!

minns ju inte riktigt allt som ni förstår, men det gick iaf ut på ett bröllop, mitt och H s bröllop.
det första är att det var typ planerat fast ändå inte, jag hade vissa grejer men fick ringa efter skor, smycken, dukar, ALLT!
det var jag som dukade borden med för små spetstyger och vita servetter :S totally weird, dels för att det var min kusin Martin som valde spetztyget som dukar och dels för att mina bröder sprang runt och gjorde nånting, jag vet inte vad. Det var typ fyra små bord  i olika höjd, olika stolar till och med en liten pall. inte så glamoröst kasnke.
sen skule vi tydligen gifta oss i en liten lokal, som vi var tvungen att städa. och sätta dit bänkar för det enda som fanns i rummet är en dator på ett bord. vid det här laget vaknar jag och känner mig allmänt förvirrad. jag somnar om och börjar tydligen drömma om samma sak igen...  fast den här gången skulle jag göra mig iordning. Jag hade just varit i stallet och klockan var ungefär halv åtta när jag kom körandes med en bil till sävar skola där allt tydligen var. :S
iaf, jag har ingen klänning inga skor, amutsigt hår och bara en slöja som mamma hade kommit med. det e tjugo min tills cermonin. panik. jag ringer efter allt som kan behövas, mamma som e där bråkar för hon inte tagit med allt. Då kommer jag på att jag måste duscha. fast det blir inne i en liten farderob med en duschslang och ett tvättställ. 10 min kvar innan vigseln springer jag till mamma. sen vaknar jag äntligen igen.


vad i helskotta betyder den?
jag vet att det låter förvirrat men det var precis sådär jobbig och konstigt!
vet iaf att jag ska börja planera mitt bröllop redan nu!
så långt in i framtiden kommer det var planerat in i minsta detalj! sådeså!!
måste börja nu! vars ska man börja? klänning?
klänning!
ska visa vad jag hittar! stress. gaah.
vill aldrig gifta mig! då slipper det där hända!
och då kan jag slappna av igen!
då ska jag ringa en vän, berätta, sen käka en andra frukost!

hörs senare!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0