Skola!

sitter och har hål nu till klockan ett då jag har redovisning i religion. bajstråkigt!
valde abort och jag har fortfarande inte gjort det jag ska än :S ska nog gör det nu så jag har något att komma med iaf! :P
för och mot argument! har ni några? ge mig förslag!!

det jag mena med förra inlägget var att jag ångra att jag e med i ULK för det kommer bara bli drygt!!
ska starta en studiecirkel, hallå? för vilka då?
annars pratas det mest bara om ridskolor och ridlektioner och sånt, us i en ridklubb och vad man gör för barnen.
känns lite way off, vi är bara privatryttare, gör typ inget om vi inte vill och våran "styrelse" om vi har någon, gör ingenting, pga de inte ens vet vilka som e med i styrelsen.
två helger till, det suger!
undra vad som hän om man e hemma en av helgern?
aja
Mirafrågan har iaf löst sig, vi har inte fått det bekräftat än men jag har läst :P
tills vidare ska jag försöka hinna rida henne! dressyrträning ikväll i innertavle!
Ska väl bli kul att börja rida ulla lite mer sen! får se hur mkt det blir men nu har ju snön kommit så det blir ju bra iaf! :D

nä nu! ska det bli abort för hela slanten!
glömma gamla tider och överleva skolan. pust!

hörs seeen :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0