Skola!

sitter här och tråkar, vill hm och göra klart allt jag ska göra idag, missar bussen, slutar en min före den går. great. nu sitter jag iaf och väntar på att mamma ska komma och hämta mig om en kvart! det blir skönt iaf!

Ska rida MIris ida, har inte hunne rida henne så många gånger den senaste tiden!
men vad sk aman göra, hoppas att ni vill ha henne så hon får börja ridas och tränas och tävlas lite mer nu! hoppas!

jag är dålig på att ta tag i saker! fan va drygt, måste göra någonting åt det ... fast tro inget, kommer nog inte hända iaf!
tänkte också reklamera lite, tänkte börja massera lite lätt. ben och rygg för en hunka. ca 50 min!
bara rygg mm ca 50 kr.
finns det intresserade?

jag längtar sjukt mycket tills jag börjar hoppa och träna ulla! ska bli nice!
ullabulla!

 och miris! <3

kärlek till er!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0