Shoppinnnng

sprang runt på stan i snöovädret i vit/grå  långkallingar en stickad myströja och en tjock dunjacka och knallröda fluffiga sockar - vilken syn!
köpte iaf en långklänning och svarta handskar till biokvällen till jul, bondtema juh ;), nufan! snyggast i stan... ellerr?

snart mat, min mage låter som en gammal skördetröska, vad nu de e.
ikväll blir det nog pistvakt, en påse candy och lite annat. eller kanske ska man slå till med ett vännermaraton?
F.R.I.E.N.D.S
det misslyckas aldrig!

H tycker jag tar lång tid på me att skriva... kan så vara men inte kan jag skriva det fort om jag inte har något att skriva om. Nä lite idetorka. men lite blev det ju iaf!
har aldrig riktigt fattat de som kan skriva flera a4 sidor om en enda grej, skrutt va tid det ska ta! anser också att det inet alltid är det intressantaste att läsa. En blogg ska väl vara lättläslig?
därför sak jag hålla truten nu och stoppa den full med MAT.
hoppas på nå gott

kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0