Pistvakt!

så blev en halvt galen kväll med en söt pojke som aldrig fick nog :P stallet en stund och tog hand om små pållarna! ni som inte sett det (förmodligen ingen) så har det faktistk snöat!!! så vi gjorde massa snöbollar och la på bilen! det var ju klibb juh! jag byggde en liten snö"lyckta" på bilens huv. mammas reaktion imorn :P hehehe.
sedan blev det pistvakt för hela slanten och jag måste ju säga att den har sin lilla charm, men lite hemsk på sina ställen, jag e inte för skräckfilmer om jag inte har en trygg famn att ta skydd i!

trött nu! men jag ska ta sovvmorgon imorn och får sova hur länge jag vill :D  underbart!

hörs imorn!
förvänta er inget före 12 ;) natti!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0