Morsning!

vaknade för typ en timme sen - ligger fortfarande kvar i sängen! vad annat hade man kunnat tro!
det e ju söndag för fan, söndag och jag njuter för fulla muggar!
tog några jordnötsringar till"förstafrukost" så jag slapp gå ur sängen. nöden hade ingen lag.
sen var det ett problem till...min blåsa, det klart att man blir så kissnödig att man inte ens kan ligga still. jag försökte ligga och skaka, tänka på annat och ignorera. Nej, det var bara att krypa ur sängen, ta på sig morronrocken och kuta till the toilet! fuck tänkte jag, som inte fick ligga kvar under det varma täcket i det kvava rummet med en svettig kropp breve och bara njuta. nej jag ska måsta lyda kroppen och lätta på trycket. suck.
påväg tillbaka tog jag en clementin men kände att det inte riktigt skulle kompensera förusten.
...så jag gick ut i H s bil och hämtade en stenhård genomfrusen godispåse med isbitar i olika smak i.
tror ni inte att H äter upp halva min clementin (bara tur att jag bråkade migtill en hel halva) och le candy inte går att äta... blir bara att gå upp och hämta frukost, eller vänta!! frukost på sängen! nånting speciellt måste det ju vara idag så kan H hämta frukost på sängen te mig ;) ska lägga fram förslaget och låtsas att det var han som kom på det sjäålv... hur ska det gå... fortsättning följer...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0