Morning lad´s

Sitter på engelskan nu, blev upptvingad av mamma och håkan och mig själv imorse, hade tänk att ta en sovmorgon imorse, ställde därför inte väckaren, tro ni inte att jag vaknar ändå? jo
sen ringer H och säger att jag ska gå upp, sen kommer mamma och bråkar och skriker - som om världen skulle gå under bara för att bussen går om 20 minuter. FUCK IT. jag vill flytta hemifrån nu!

Istället måste jag gå på ett prov som jag inte ens har pluggat på och sedan få skäll av mamma för att jag inte fick bra betyg på provet. det suger och jag vill hem och gömma mig under mitt täcke... blir att småplugga nu i sista minuten och hoppas på det bästa ddå!

önska mig lycka till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0