Morgonen efter!

Barack Obama - USA´s nya president!
Nu får vi hoppas att förändringen är god!

Vill bara tacka min mamma som hjälpte mig igår, det var jobbigt ja, men det här kommer bli så mycket bättre! äntligen kan jag få bli mig själv igen och få tillbaka mitt liv! DEt blir toppen, ska bara stå ut med tanken att aldrig få vara lycklig med just H! än finns hopp men jag vet inte om jag vill gå igenom det här igen! aja, jag får väl se! fundera lite till och se om H är redo att göra nånting! Det här är inte mitt år alltså. Gud.
vet inte! förvirrad, vill bara att det ska lösa sig och bli som förr.
jag har sparkat bollen, den e nu din, vad vill du göra?
måste få svar snart!
jobbigt!

Idag har jag en ganska skön dag! i skolan alltså, jobbigt när jag bara känner att gråten vill bryta fram! vad ska jag gör nu liksom? nejnej, glada tanka nu Sandra!! glaaada tankar!
ska hem sen och rida Mira och Carro ska rida Ulla! det blir nog trevligt! Sen ska jag ta tag i rummet som jag började med igår, har bytt sängkläder till helt nya! så underbart skönt det känns! Sen ska jag i alla fall skriva sista finishen på religion och sen somna gott! längtar!
Vet ni va jag drömde om inatt!?
Jag drömde ( ja jag vet att det är en dröm som inte kommer att slå in men.. :P)
Det handlade i alla fall om att jag hittade min parfym på nån mässa jag var på, min casual!! köpte två flaskor, sedan träffade jag H och han ville ha tillbaka mig! antar pga parfymen. Crazy ex jag veet. men det var iaf så det var.
Vill bara sluta tänka nu! vill bara allt ska vara som förr, the voice och olle waller på 5:an sex talk. DET gör allt så himla mycke bättre?  NOT Varför kan man inte bara glömma?

nej jag känner att det här inte blir så intressant, bara an massa tråkigt depptalk från mig!
saknar tiderna!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0