Mira

Min lilla gumma. Ska ta vara på de sista dagarna med dig! nu är det bestämt.
Det blir nog på onsdag som Mira far från pålbölestallet. Mitt lill hjärta, fet som en jag vet inte vad, lat och oriden men ändå älskad till tusen! Hoppas bara dom står ut med dig!

Det är så synd, jag vill inte att hon ska åka, men jag hinner ju aldrig rida! ska hon stå kvar här kommer hon bara försvinna mer och mer tills den gamla mira från i sommras inte går att finna längre.
Jag skulle vilja ha mer vilja att rida henne. Ha mer ork att fortsätta, men det finns inte,
Ridningen är inte längre vad det en gång var. Jag saknar det.

visserligen har jag Ulla som jag kan fortsätta med, bara rida när jag vill (nästan)
men Mira är min älskling, min bäbis, en del av mitt hjärta. Hela mitt hjärta.
tårarna rinner, men det finns inte längre ett återvändo, början på slutet.
Hoppas du får ett bra fortsatt liv!  och att vi ses någon gång i framtiden!
glöm mig aldrig!
 Det är vi två mot världen!

/S

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Finaste mira <3 jag förstår hur det känns. det är inte lätt!

2008-12-02 @ 16:47:02
URL: http://charente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0