Mantag!

måndag idag, aj baj pink skit. tråk och jag vill bara gå och lägga mig! men stallet och innertavle väntar. Hela dagen har gått till att planera morgondagen, det är fortfarande som ett frågetecken men det löser sig nog tills imorgon!
försov mig imorse, inge bra! ringklocka som inte ringer, vad e det bra till? tänk om det hade varit jätteviktigt för mig att gå upp idag? nä, ska protestera!

annars har det varit en lätt irriterande dag och jag längtar tills jag får lägga mig under täcker, sluta ögonen och välkomna drömmarnas värld!
ska noig göra lite läxa och städa upp här också, så kan jag känna mig säker att ingen kommer att klaga på mig sen :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0