Mamma Mia

Idag har jag mest suttit och försökt plugga och skriva mitt tal, det e fan riktigt drygt! men snart klart! dock så fick filkunskapen komma lite i skymundan! hoppas att det inte är för svårt bara! ska vara vaken hela kvällen och plugga!
Mitt i dan blev det paus och bio, Mamma Mia igen, kunde se den hur många gånger som helst, vet inte längre...
men killen är ju rätt nice även fast jag inte vågar erkänna det!
tänk om man bara fick bo på en liten grekisk ö, ha en snygg grekisk gud till man och bara få leva livet!
man kan ju drömma! ist sitter man i tråkiga sverige med arbete upp över öronen och känslor att ta itu med hela tiden! blä säger jag bara, jag flyttar till grekland nästa sommar!

sen var det hem, käka middag och sätta sig och plugga igen, börjar att smått bli klar och jag vill verkligen inte till skolan imorgon!!!!
vill bara vara hemma och sova, och städa rummet....och få allt klart!

Blev ingen Mira idag, vet inte vars jag ska få intresse att börja rida henne på allvar igen?
suck, Stanna tiden!!!

ge mig sommar och värme!


se och njut

/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0