Mamma Mia!

det är typ tredje, eller var det fjärde gången på mindre än två månader jag har sett den underbaraste filmen på jorden!
aaa, jag kan bara säga att den går inte att lessna på!



Sen har jag kommit på vad jag vill göra med mitt liv! iaf vad jag ska studera efter norge, lumpen och lite jobb. Jag ska flytta till skellefteå och läsa på universitetet :D Jag vill läsa företagarprogrammet, detå låter sjukt roligt och är ju bara under två år! helt perfekt!
skellefteå - vi ses i framtiden!
hoppas bara att tills jag ska läsa det så finns det även i ume, vill ju inte till skellefteå!

Imorgon blir det ett långt hål mitt på dagen, förmodligen blir det julklappsköp på stan! vet vad jag ska ge daddi och 08 orna, kvar e mammas som är lite svårt, och någon till. hata att köpa julklappar. Slutar annars vid halv fucking fyra, dryg dag men sen blire helg! inga planer än, men nånting händer väl hoppas ja!
Nu blir det sängen så jag orkar mig upp tidigt imorgon! börjar ju 08.20 med massage, nice ;)
har träningsvärk i quadriceps femoris ;) ( se vad jag kan!!)

ps. mina pållar börjar typ bli vildare och vildare. På lösdriften finns det inga regler. måste faxa lite hyffs i lillponnyn innan hon säljs iväg!
ds

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0