Lycka och vänskap

Nu ska jag göra som syster sagt och inte deppa mer, tur också att allt löste sig i samma stund så jag slapp låtsas! visste väl det, hur ska jag orka ta mig igenom det en gång till, huvva!!
Nyss ringde en man på mira, det var hemsk, han var så grym! men jag kan väl bara hoppas att dom kasnke kommer och är intresserade! huvva, ska iaf skicka lite bilder och info, även lite folk han kan ringa till! lät inte som om han skulle komma och provrida, så jag vet inte riktigt men vi får väl se!! vill ju inte att mira ska hamna hos någon konstig person!
mira pira! lilla gumman, ska det bli att du far iaf? ikväll ska jag till stallet, vet inte om jag vill rida, men iaf putsa grejerna, det behövs ju också!

klump i halsen och huvudvärk. vill bara försvinna!

nu mat

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0