Internet

har slutat funka på min dator! världen går under, inte helt men nästan! sitter på broders dator nu och ska just fara in till stan för att shoppa, tro det eller ej men Sandra ska åka till stan för at medvetet handla kläder! weee
blev väckt halt tio idag, inte helg idag heller :( imorn ska jag ta mig tusan sova tills jag vaknar!  tråkiga reaktioner och komentarer på H s blogg. det är ju vrekligen inte vad jag behöver nu, speciellt inte om man inget stöd får. meeen det e inge intressant att läsa om!
håll alla tummar ni har att internet kommer tillbaka till min favvodator så skriver jag när jag kom hem igen! så kanske ni får se lite bilder också! tattoo måst ja ju visa å!

nu -> stan!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0