inlägg

känns jobbigt att skriva idag. vet att alla mina läsare ( som faktiskt har ökat med dubbelt så många people) väntar på att få läsa om mitt tråkigt liv!!

skola idag, kändes kul att få göra nånting. måste ta kort på min tattoo, har försökt själv men jag missar hela tiden :(
imorgon har jag ingen massage för mitt massageprov e på tisdag, så jag börjar tio, sista dagen på veckan dagen d. dagen före den fruktade lördagsmorgonen. bussjäklar! ulk kurs hela helgen, bo på hotel! blir nog roligt att fara med ponnytjejerna!

vill ha någon att mysa med nu!
myyysa!!

tänkte bara ifall ni ville veta! hehe.
måste också få berätta att jag, jo ni hörde rätt, jag tog ett kort som publiserades på vk.se de ni!!!
om krocken i sävar, från bussen som H körde! perfekt läge, sämre bild. men ändå!
synd på inga pengar!

nu ska jag fortsätta se på two ½ men och dagdrömma lite!
sen sova! och drömma ljuva drömmar!
tjohejs!

Du betyder allt <3

/S

Kommentarer
Postat av: Syrran

men du betyder allt antar jag att du syftar på mig!

2008-11-21 @ 12:08:44
URL: http://falckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0