inlägg

har börjat bli lite dålig på att skriva nu! får skärpa mig lite!
haft mycket att göra, jag har mycket att göra men gör inget :S

fick köra bil istället för åka buss så imorgon blir det road tripp med S och S till ske-å!!!! oh yää!
vi måste fara vid sju iaf, men sju är bättre än sex. iaf i det här tillfället ;)
det blir en dryg helg men den kommer nog innehålla massa roligt också!! se ändå fram emot det!

sitter och tar fram massa för och nackdelar om abort nu! känner tröttheten och jag borde koka lite nyponsoppa till imorgon, packa allting och sova... men sånt e ju tråkigt så jag sitter här en pyttestund till, baara, jag lovar! jag ska!
min mobil har lågt batterinivå och börjar vibrera mycket och länge bara tvärt. det gör mig skitskraj varje gång! haha måst nog ladda!!!

var i skola idag, var nice. äckelmat, vi får ihoppressad kattmat med sås och överkokt potatis och då överdriver jag inte!
såg även frankensteins monster (stavning?) på engelskan och fick igen prov på filmkunskapen! yes klarade mitt mål och jag e uberstolt

och nu vibrera mobilen igen, scary!
ska nog ladda!
ska försöka skriva lite mer :)
fortsätt läs!!

/Ess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0