Hej hopp gummisnopp

Nu har alla människor varit här, inte alla kasnek men en del av dom!
det var kusin och mostrar och morbröder, middagen var riktigt god, kött och kroketter med en god sallad och beasås såklart!

Idag var vi och skodde Mira, Elisabeth var uppe så man måste ju passa på!
Hon var väl duktig som vanlig och sedan skull jag hoppa litegrann i ridhuset för att vi ska ju visa henne imorn! :P
det gick bara fint! ibörjan sprang hon ganska mycket men efter en stund lugnade hon ner sig och gick i ett riktigt fint tempo och sprang inte iväg innan hindret, vilket tjej!
så jag hoppas att det går lika bra imorgon! annars får vi väl se vad som händer, vill inte säga förmycket :P

Borde göra läxa men jag pallar bara inte, borde städa rummet men jag pallar bara inte, ska gå och borsta tänderna och titta klart på bond tills H kommer hem! tror dock att det var han som just klev innanför dörren Happy! :)
jag ska iaf göra annat nu!
god natt och sov gott!
dröm sött - för det ska då jag göra :D

/Ess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0