fortsättning...

det blev inge frukost på sängen, när ska han lära sig lite enkel romantik? han kasnke inte har fattat att det skulle betyda en mycket gladare Sandra! Jag hann inte ens publisera mitt inlägg förän han skrek NEJ, tjatade att jag skulle följa med och göra hans frukost, jag sa neeeeej och han gick ut ur rummet och gjorde mackor... till sig själv, satte sig vid matbodet och läste tidningen. Hallåå? det var ju inte så det skulle gå till!

sen for han. bara gick ut genom dörren och lämnade efter sig rena rama bombnedsaget! som jag nu i min ensamhet ska städa upp!
nä, mat nu, sen stallet, duschen, tv och den ljuva sömnens värld. innan dess hörs vi igen! kram

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0