Första inlägget för dagen!

har haft en skön dag ida!!
tänkte ligga och slöa i sängen hela dagen men jag fick sådan lust att fara ut och rida så jag pallrade mig till stallet och är bara allmänt nöjd att jag har varit ute typ hela dagen :D
fick rida ulla idag, för att miras skötare skulle rida gullet.
Vi red ut, jag red barbacka! Hej skavsår mellan skinkorna! ni är inte välkommna. punkt slut.
men ulla var underbar! tror att vi kommer trivas bra tsm när bara jag lär mig rida henne, hon gick dock sjukt fint idag, kort galopp medans mira travade ;) helt underbar!!
Om bara skuldkänslorna kunde försvinna. jag vill inte ens gå in i stallet, titta på bilder och allra minst rida min bäbis längre. allt är bara fel. om bara allt kunde vara som förrut!

aja, det gäller att titta framåt, har ju ulla som jag nog kommer trivas bra med, kanske tom få tillbaka lusten att rida igen! hoppas!! :D
... tänkte lägga in en bild här men det funkar inte :S får lägga in någon annan gång helt enkelt :)

ikväll är jag fyllechaffis, så jag tror jag skä sätta igång en bra film! kanske grease? käka lite candy och njuta av helgen!
hoppas ni har det bra iaf!
Kram

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0