Ensamhet och tårar!

ena dagen bli bara värre än den andra!
vill bara säga att... ne jag kan inte!
vill bara glömma och gå vidare, jag mådde inte bra men jag vill samtidigt bara försöka igen! Hur ska jag göra?
Nu när jag fått tid att tänka vet jag exakt vad vi gjorde för fel och vad vi kan göra för att fixa alltihop! men det är ju kasnke lite sent att komma på nu!
tänk om vi bara kunde få en extra chans men...man vill ha mycket men får ingenting!
det enda jag kan göra nu är att gå vidare och så kasnke hitta någon ny som passar bättre, eller iaf har känslor för mig.... men jag kan bara inte glömma allt, jag vill ju inte glömma! jag vill gå tillbaka, jag vill att du ska älska den person som jag egentligen är! jag vet att vi kan klara det! Men bara om du vill förståss.
vill bara lägga mig och aldrig gå upp men det kan jag inte göra om jag vill bli mitt forna jag igen!
så nu ska jag fara till stallet till den enda som finns kvar, jag ska plugga och skriva klart en redovisning till imorn sen bara försöka glömma, stänga av telefonen så jag slipper sitta och vänta på ett svar.

tuffa tider minst sagt!
14.44!! du vet vad jag menar!!


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0